بسته اخبار حوادث قزوین امروز ۲۳ خرداد ماه؛

کشف ۲۸  کیلوگرم تریاک /انهدام باند سارقان انباری 

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و سوم خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت:  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین-زنجان به  ۲ دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و در بازرسی از ان‌ها ۲۵ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ نفر را دستگیر کردند.

سردار ابراهیمی افزود: متهمان به همراه مواد کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در قزوین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: با دریافت گزارشاتی مبنی بر استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک شرکت متروکه پرورش قارچ واقع در جاده کوهین مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود: در همین ارتباط اکیپی متشکل از ماموران دایره مبارزه باقاچاق کالا و ارز این پلیس و اداره برق به این مکان اعزام و در بازرسی از آن، ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در حال استفاده کشف کردند.

به گفته وی،   یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دستبند پلیس بر دستان سارق دینام کولر

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دینام کولر‌های آبی در شهرک مینودر و ایجاد نارضایتی عمومی بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ مینودر قرار گرفت.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران با تحقیقات میدانی و بررسی صحنه وقوع جرم سارق دینام‌ها را شناسایی و با اخذ دستور قضایی موفق به دستگیری وی در مخفیگاهش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در ادامه با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارق ۲ عدد دینام کولر سرقتی کشف شد بیان داشت: فرد دستگیر شده از افراد سابقه دار در زمینه سرقت است و در تحقیقات پلیسی به ۱۲ فقره سرقت در این خصوص اعتراف کرده است.

کشف ۳ کیلوگرم تریاک از دو مسافرنمای قاچاقچی

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران واحد گشت یگان امداد در عوارضی شماره ۲ هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ مسافر یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند.

سرهنگ خدایی افزود: مأموران انتظامی پس از هدایت دو مرد جوان به داخل ایستگاه در بازرسی از وسایل همراه آنان ۳ کیلوگرم تریاک که در چمدان مسافرتی جاساز شده بود کشف کردند.

انهدام باند سارقان انباری

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت:  در پی وقوع چندین فقره سرقت از انباری به شیوه مشابه با روش باز کردن قفل‌های کتابی و بدون تخریب که موجب سلب آسایش عمومی در شهرک مینودر شده بود بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ مینودر قرار گرفت.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی اعضای باند و خودرویی که با آن اقدام به سرقت می‌کردند شدند و پس از اخذ دستور قضایی، یکی از اعضای باند را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه متهم بعد از انتقال به مقر انتظامی و در تحقیقات پلیسی لب به اعتراف گشود و همدستان و مخفیگاه آن‌ها را لو داد، تصریح کرد: مجددا با اخذ دستور قضایی، اکیپ ویژه‌ای از ماموران به مخفیگاه سارقان اعزام و در اقدامی غافلگیرانه هر ۲ نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ خدایی با بیان اینکه افراد دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به ۹ فقره سرقت اعتراف کرده اند، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.